this is for you my hun

ÅH. Fantastiska Torsdag, Ebba = 18 år = födelsedagsfika med tjejerna på Pronto. Som vanligt leverar Pronto vääärldens matkoma och tyvärr fruktansvärda magsmärtor idag haha. Tryckte nästan i mig en hel cheesecake som om jag inte hade ont i magen innan det... kanske lite mycket mjölkprodukter på en gång.. När jag inte kunde sitta still av smärtorna bestämde jag mig för att ta mig hem, missade dock bussen och fick leta upp en toalett. Mådde verkligen såå dåligt. Tog en tablett direkt jag kom hem och nu vilar jag äntligen i sängen. Ska förmodligen börja kolla på serien Revenge dagen i ära. Ebba har tjatat såå länge om det haha!
#1 - - Elin:

Hej fina du! Var och hur har du gjort collagen? Är det en gratis sida eller Photoshop eller något liknande? Kram

#2 - - Grinchen Jönsson:

Ont i magen, kolla in dessa böcker då, hade själv trubbel med magen efter viss mat och toa besök, men när jag läst 2 av dessa böcker vet jag vad och hur jag kan äta utan att magen spökar.
Hittade dem här. www.sundhetsbutiken.se