happy b-day sweetie

Nu tycker jag att det är på tiden att presentera min älskade nyfunna vän! Hon fyller trots allt hela 18 år idag. 

Det är svårt att  uttrycka sig i ord. Ebba min Ebba. Hon är fashion-flickan! Hon vet vad hon vill. Hon är bäst, på alla olika sätt. Hon förmedlar en sån glädje och lycka! Hon är så jädrans klockren! Jag avgudar denna flicka något enormt för hon är alltid sig själv, gör sig aldrig till för att passa in hos folk. Hon låter absolut ingen trampa henne på tårna. Nej, hon är grym och jag tycker om henne så otroligt mycket! Henne fann jag i matsalen i ettan och plötsligt hade vi bokat en resa tillsammans, woops? Nah, men nästan så var det, för vi kände knappt varandra när vi bestämde oss för att dra till Stockholm haha. Men det var just här alla ens sidor avslöjades, att vara dag in, dag ut, spendera nätter och dagar med någon man knappt kände. Det var nyttigt kan jag tala om. Sedan dess har vi varit ett team. Hon får mig alltid på bättre humör! Hon är helt crazy. Man skrattar aldrig så mycket som när man är med henne. Hon säger de sjukaste sakerna vid dem mest otippade ställena. Men hon är en kämpe och otroligt envis också, ett riktigt matvrak med sjuka dansmoves och en riktig känslotjej som man bara vill gosa med. Jag är evigt tacksam över vår vänskap. Det ska gudarna veta. Så grattis min vän. Den här dagen är din. Nu står du med hela världen i dina händer. Ta vara på det min skatt, du kommer komma långt!
 
GRATTIS!
#1 - - Ebba in the teeeeext:

SÅÅÅÅ MYCKET KÄRLEK TILL DIG BÄSTASTE DU!