walking on sunshine

Finns det någonting bättre än att gå runt i Kungsparken när det är sol ute? Åh fina Malmö har dem bästa parkerna. Det här är en outfitfavorit sedan i somras, skorna kommer från skopunkten, jeansen är från Dr. Denim och linnet är från H&M. Skinnjackan köpte mamma när vi var i Göteborg inne på Missäy. 
#1 - - felicia:

härliga bilder!

#2 - - Hevanov:

Hej Emelie!
Jag har letat efter jobb ett tag nu men det går inte så bra.Jag vet inte riktigt vart jag ska söka för på de flesta ställen måste man fyllt 18.Jag tänkte ifall du kunde komma med tips på ställen som man kan söka jobb på,för jag skulle verkligen uppskatta några extra slantar i fickan.
Jag fyller 17 år i sommar btw.
Puss&kram! :)

#3 - - isabelle:

Hej, jag undrar om du har några bra tips ifall man vill gå ner i vikt snabbt ? Alltså bli smalare runt låren och magen, biceps och triceps. Och en fastare o snygg rumpa.