att resa

På senaste tiden har jag fått en stor craving på att upptäcka nya saker. Jag vill se allt, alla hav, alla världsdelar, alla stränder, alla öar, alla storstäder, alla fjäll, allt. Man lever ju bara en gång, och jag får bara en chans att upptäcka världen. Just nu lockar ställen som Hawaii, Mexico, Jamaica, Afrika, Bahamas osv. Jag vill åka runt på olika öar, gå på hiking, hoppa från klippor, se vattenfall, träffa nya människor och lära mig deras kultur. Känner verkligen för att resa, se världen.
#1 - - Anonym :

Du har så fin kropp! Dröm kropp! Jag undrar om du gör några rumpövningar? För din rumpa är perfekt och jag skulle också vilja ha en sån! Hade varit as schysst om du kunde göra ett inlägg om hur du tränar din rumpa (ifall du gör det) älskar din blogg läser den flera gånger om dagen om och om igen och jag tröttnar aldrig! Sluta aldrig blogga! Jag älskar dig!

#2 - - Isa Bylund:

HÅLLER MED!! vill resa hela tiden, jämt!!

#3 - - Diman Dilir:

vill också resa!