i mitt påskägg

 
Fick såklart inte bara överdelen men underdelen fastnade inte på bild.... visst var bikinin söt? Fick ansiktsmask, fickspegel och lite mer smink av min släkt. Och liiiiiite godis haha. Hade ni en bra kväll/dag igår? haha jag gillar verkligen påsken.. så himla mysig. Det konstiga är att jag gillar varken godis eller maten.
#1 - - Tilde :

Gud så fina saker!! :)

Jag har nyligen skaffat en blogg här på blogg.se men förstår inte hur mab ändrar stil typ, något du vet hur man gör? :)

Svar: hihi tack..:)
emh ja... du menar med designen? :)
Emelie Karlsson

#2 - - Cajsa:

Gud så fina saker vart är binin ifrån? :)

Svar: hihi tack, emh från Victorias secret :)
Emelie Karlsson

#3 - - Alexandra:

Hej!
Beställde du hem bikinin från vs "vanliga" hemsida eller någon annan? Hur lång tid tog det för det att komma fram?
Var storlekarna bra? Liksom om du valde din exakta bh storlek till bikinin passade den bra då? Aa, du fattar!
Den bikinin är verkligen hur fin som helst, funderar på att beställa hem den jag med haha.
Ha det bra! Jättefin blogg!

Svar: hej du :) först och främst TACK. Sen så fick jag bikinin av mina föräldrar så vet inte.
Men har inte sett bikinin på andra sidor så skulle tro den ''vanliga''
Storlekarna är som vanligt i kupan. Dock heter de 34C t.ex. och inte 70 osv.. :)
Jag har 70 i vanliga fall och har 34 på denna biknin :) Den sitter hur bra so helst och den är ju riktigt söt. Ha det bra!
Emelie Karlsson